دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت عینی برای مردم تبیین شود
کد خبر: 3874077
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت عینی برای مردم تبیین شود

گروه سیاسی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تأکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف گفت: ارزش‌های انقلابی و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در قالب نموداری و مقایسه‌ای و به صورت عینی برای مردم تبیین شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست کمیته‌های تخصصی و تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر استان کردستان که امروز، پنجم بهمن ماه در استانداری برگزار شد، انقلاب اسلامی را یک جریان پویا و فعال دانست و اظهار کرد: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شکافی بین مردم با نظام ایجاد نشده است.
وی با تأکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف افزود: ارزش‌های انقلابی و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در قالب نموداری و مقایسه‌ای و به صورت عینی برای مردم تبیین شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان بوده است در این راستا ویژه برنامه‌های جشن انقلاب اسلامی باید به صورت مردمی برگزار شود تا نماد مردمی بودن انقلاب را برای جهانیان بیشتر نمایان کند.
وی با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال در برنامه‌های پیش‌بینی شده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از تکراری بودن این برنامه‌ها جلوگیری کند.
حجت‌الاسلام سادات عنوان کرد: با توجه به مصادف شدن این ایام با چهلمین روز شهادت سردار شیهد قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌ای در روز 22 بهمن‌ماه سال جاری به یاد این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.
برگزاری 150 گفتمانی دینی با محوریت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مدارس کردستان
رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این نشست از به صدار درآمدن زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی امام راحل در روز 12 بهمن‌ماه خبر داد و عنوان کرد: در راستای تبیین نقش و جایگاه شهید سردار قاسم سلیمانی 150 گفتمان دینی با محوریت شهادت این سردار رشید اسلام در سطح مدارس استان کردستان طی این ایام برگزار خواهد شد.
وی به دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام اشاره و عنوان کرد: برای اولین بار همایش استانی مدیران مدارس به منظور تبیین برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان برگزار می‌شود که در این برنامه هزار و 500 نفر از مدیران مدارس استان حضور دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان برگزاری 415 یادواره شهدای دانش‌آموز، اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان کردستانی در 22 بهمن ماه، همایش یاوران انقلاب، حضور تکشل‌های انقلابی و دانش آموزی در 22 بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha