جشن‌های دهه فجر در کردستان با برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت آغاز می‌شود
کد خبر: 3874078
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

جشن‌های دهه فجر در کردستان با برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی – مسئول دبیرخانه هیأت نظارت برکانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت را آغازگر جشن‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: در این دوره از رقابت‌های قرآنی دو هزار و 223 نفر کردستانی شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان در نشست کمیته‌های تخصصی و تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر استان کردستان که امروز، پنجم بهمن‌ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغازشده و در مساجد رشد و توسعه‌یافته است لذا باید برنامه‌هایی اجرایی در این ایام بیشتر با محوریت مساجد برگزار شود.
وی برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت را آغازگر جشن‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: در این دوره از رقابت‌های قرآنی دو هزار و 223 نفر کردستانی شرکت کرده‌اند.
مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در سطح 600 مسجد استان کردستان و مؤسسات قرآنی زیرمجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خبر داد و بیان کرد: 427 ویژه‌برنامه دهه فجر در روستاها برگزار خواهد شد.
وی از معرفی پایتخت ملی مساجد ایران به‌زودی در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: امیدواریم باوجود تعداد بیش از دو هزار مسجد در استان کردستان و ظرفیت‌های بسیار بالای استان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح مساجد بتوانیم در این بخش نام استان کردستان را به ثبت برسانیم.
گلباغی از تجهیز 41 کتابخانه شبستانی در سطح مساجد استان کردستان در دهه فجر خبر داد و گفت: در این راستا 300 کتاب تازه نشر یافته مؤلفان استان کردستان خریداری و در اختیار کتابخانه‌های مساجد قرار خواهد گرفت.
وی رونمایی از کتاب، برگزار یادواره شهدای محله، برگزاری کارگاه آموزشی مبانی قرآنی گام دوم انقلاب در شهرستان‌های تابعه استان کردستان، تجلیل از مادران نمونه و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر سال جاری است.

انتهای پیام
captcha