برگزاری مسابقه کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان
کد خبر: 3877265
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» در استان کردستان خبر داد و گفت: ثبت نام در این مسابقه از اول بهمن آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

محمود الله‌مرادی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در گفت وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی منبع این مسابقه کتابخوانی را کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» دانست و افزود: علاقمندان برای دریافت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنندو یا برای دریافت نسخه الکترونیک این کتاب و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه «samakpl.ir» مراجعه کنند.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه این کتاب در ۹۶ صفحه مهم‌ترین مباحث مطرح در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را بیان می کند، عنوان کرد: سرفصل‌های این کتاب شامل «آیاتی از قرآن کریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خامنه‌ای» و «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» است.

وی با بیان اینکه این مسابقه با هدف ترویج و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود، اعلام کرد: آشنایی عموم مردم با مفاهیم پایه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ خواندن متون اصیل از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» سعی دارد مفاهیم کلیدی امر به معروف و نهی از منکر را به صورت خلاصه برای خواننده تبیین و فضایی برای تفکر ایجاد کند.

وی در پایان یادآور شد: جوایز در نظرگرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی(به ارزش یک میلیون ریال) است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۹
0
0
سلام ٫ میشه اطلاع بدید کی جواب مسابقه میاد ؟
captcha