نامزدهای انتخاباتی از اسراف در دوران تبلیغات بپرهیزند
کد خبر: 3878691
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

نامزدهای انتخاباتی از اسراف در دوران تبلیغات بپرهیزند

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی در کشور، گفت: نامزدهای انتخاباتی در دوران فرصت تبلیغات خود از تخریب یکدیگر و اسراف بپرهیزند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 25 بهمن‌ماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با قدردانی از مردم استان در حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه اظهار کرد: حضور پرشور مردم در عرصه‌های سیاسی زمینه‌ساز تثبیت نظام مقدس انقلاب اسلامی و دفاع همه‌جانبه از آب و خاک کشور است.

وی با تأکید بر حضور گسترده مردم استان کردستان در انتخابات پیش رو، افزود: عرصه انتخابات آزمون دوم حضور حداکثری مردم است و به امید خدا در این آزمون نیز مردم پیروز میدان خواهند بود.

امام جمعه موقت سنندج انتخاب فرد اصلح را زمینه‌ساز مجلسی موفق و کارساز دانست و بیان کرد: در این راستا مردم با حضور گسترده خود فرد اصلح را روانه مجلس شورای اسلامی می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی در کشور، گفت: نامزدهای انتخاباتی در دوران تبلیغات خود از تخریب یکدیگر و اسراف بپرهیزند.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت اربعین شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد: دوران حیات سردار سلیمانی منشأ امنیت و خیر و برکت برای تمام مسلمانان جهان بوده است و به‌واسطه بزرگی این شهید والا‌مقام دوران شهادتش نیز موجب وحدت و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان شد.

وی در پایان با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که می‌فرماید: «شیطان، نفس اماره و دنیای مذموم سه دشمن انسانند و اگر انسان می‌خواهد موفق باشد باید این سه دشمن را دفع و سرکوب کند»، یادآور شد: فرد مؤمن می‌تواند فرصت زندگی دنیا را به مزرعه‌‌ای برای آخرت تبدیل کند.

انتهای پیام
captcha