وحدت‌گرایی و هم‌افزایی از وظایف شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است
کد خبر: 3879392
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

وحدت‌گرایی و هم‌افزایی از وظایف شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است

معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به وظایف شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: وحدت‌گرایی، هم‌افزایی و رشد و تعالی ائمه جمعه از وظایف شورای سیاستگذاری است که باید این وظایف را در سنگر اسلام به درستی ایفا کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مهدی رحمانی، معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز، 28 بهمن‌ماه در مراسم تودیع ومعارفه دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان اظهار کرد: نمازجمعه نهادی الهی و سیاسی است.
وی با بیان اینکه نمازجمعه نهادی ارزشمند و کارآمد برای اداره جامعه بشری است، افزود: با توجه به نقش تأثیرگذار نمازجمعه در حوزه بصیرت‌افزایی و فرهنگی و اخلاقی می توان آن را قرارگاه فرهنگی و بصیرت در جامعه عنوان کرد.
معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از ترسیم راهبردهای شش‌گانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خبر داد و عنوان کرد: فرهنگ‌سازی، سازماندهی، توانمندسازی ائمه جمعه، راهبرد بهبود و تعالی سازمانی از راهبردهای شورای سیاتگذاری ائمه جمعه کشور است.
وی با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری مکلف است تا شبکه امامت جمعه را بهبود ببخشد، عنوان کرد: در این راستا با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته گذشته و براساس راهبردهای تعیین شده برنامه‌های آتی شبکه امامت جمعه را تدوین کرده است.
حجت‌الاسلام رحمانی اعلام کرد: جایگاه شورا و نمایندگان شورای سیاستگذاری یک جایگاه استراتژیک است و باید این جایگاه تحت برنامه و تدابیر نماینده ولی فقیه استان باشد.
معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به وظایف شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اشاره و اعلام کرد: وحدت‌گرایی، هم‌افزایی و رشد و تعالی ائمه جمعه از وظایف شورای سیاستگذاری است که باید این وظایف را در سنگر اسلام به درستی ایفا کرد.
وی با اشاره به اینکه براساس سیاست‌های تدوین شده در تلاشیم که در افق 1404 یک شبکه ائمه جمعه اثربخش، کارآمد، قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت را تدوین کنیم، اعلام کرد: وظیفه این شبکه تأثیرگذار باید تبیین مبانی اسلام و شناخت دقیق دشمن و طراحی عملیات متناسب با اقدامات جبهه کفر است.
انتهای پیام
captcha