برگزاری دوره تخصصی تربیت داور مسابقات قرآن در کردستان
کد خبر: 3879621
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

برگزاری دوره تخصصی تربیت داور مسابقات قرآن در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره تخصصی تربیت داور مسابقات قرآن رشته «حسن حفظ» به صورت منطقه‌ای در کردستان خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره تخصصی تربیت داور مسابقات قرآن کریم رشته «حسن حفظ» به صورت منطقه‌ای در کردستان به مدت دو روز طی روزهای 27 و 28 بهمن‌ماه در مجتمع نور استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با حضور حافظان کل قرآن کریم دارای مدرک درجه 3 حفظ قرآن برگزار شد، افزود: در این دوره حافظان قرآن استان‌های همدان، ایلام  و کردستان حضور داشتند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان به شرکت 20 نفر از حافظان قرآن کریم در این دوره آموزشی عنوان کرد: محمدمهدی بحرالعلوم از اساتید برجسته قرآنی کشور  استاد این دوره آموزشی بود. با توجه به اینکه تعداد داوران دوره تخصصی تربیت داور مسابقات حفظ قرآن بسیار محدود است لذا برگزاری این دوره با حضور اساتید کشوری می تواند زمینه‌ساز تربیت داوران قرآنی خوبی باشد.

علیپور یادآور شد: این دوره با هدف شناسایی افراد مستعد و دارای ظرفیت در زمینه داوری در رشته حفظ قرآن، با بهره‌مندی از آموزش‌های الکترونیکی و حضوری و برای آشنایی با فنون و مهارت‌های عمومی و اختصاصی داوری و شیوه‌های داوری برگزار شده است.

 

انتهای پیام
captcha