نصب یادبود «ایثار و مقاومت مردم كردستان» در سنندج
کد خبر: 3879931
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

نصب یادبود «ایثار و مقاومت مردم كردستان» در سنندج

شهردار سنندج با بیان اینکه یادبود «ایثار و مقاومت مردم کردستان» در دامنه پارک جنگلی آبیدر در حال نصب است، گفت: این پیکره در ۵ قطعه و به طول ۱۵ متر و دارای ۳۰ تن وزن است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از شهرداری سنندج، حشمت‌الله صیدی، شهردار سنندج، اظهار کرد: عملیات نصب پیکره یادبود ایثار و مقاومت مردم کردستان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پیکره یادبود ایثار و مقاومت مردم کردستان در دامنه پارک جنگلی آبیدر در حال نصب است، افزود: این پیکره در پنج قطعه و به طول 15 متر و دارای 30 تن وزن است.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه نصب المان ها و یادبودها در سطح شهر نقش بسزایی در انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌ها دارد، بیان کرد: این شهرداری در سنوات گذشته برنامه‌ریزی لازم در خصوص نصب  پیکره یادبود ایثار و مقاومت مردم کردستان را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در راستای نصب این بنای یادبود اجرای فنداسیون بطول 7 متر در دامنه پارک جنگلی آبیدر اجرا شد که پس از اجرای فنداسیون، طراحی این بنای یادبود توسط هنرمند فرهیخته سنندجی استاد هادی ضیاء الدینی انجام و ساخت آن هم توسط استاد مسعود صمیمی انجام شد.

صیدی یادآور شد: با پایان عملیات نصب یادمان رنگ‌آمیزی این پیکره با سند بلاست و رنگ اوپوکسی انجام می‌شود و پس از اتمام عملیات نصب و رنگ‌آمیزی اجرای محوطه سازی، زیباسازی و همچنین نورپردازی این محل نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha