ارسال ۵۰۰ بسته مواد غذایی از کردستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3881134
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

ارسال ۵۰۰ بسته مواد غذایی از کردستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌غربی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از ارسال ۵۰۰ بسته مواد غذایی جمعیت هلال‌احمر کردستان به مقصد مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر کردستان، محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: اولین کاروان کمک‌های جمعیت هلال‌احمر کردستان شامل ۵۰۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته است که با هماهنگی جمعیت مرکز به مناطق سیل‌زده استان آذربایجان غربی ارسال شده است.

وی افزود: بسته‌های غذایی ارسالی به مثابه جیره خشک بوده و شامل اقلامی همچون کنسروجات غذایی، خرما است که هربسته غذایی می‌تواند نیاز خوراکی و غذایی یک خانواده را به مدت ۷۲ ساعت مرتفع کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان به تأسی از اهداف انسان دوستانه و خداپسندانه در کنار زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی خواهد بود تا زمان برقراری وضعیت عادی و حالت آرامش از هیچ مساعدت و تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی یادآور شد: عوامل اجرایی و تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال‌احمر کردستان در حالت آماده‌باش کامل بوده و در صورت نیاز و هماهنگی با جمعیت هلال‌احمر مرکز، آمادگی اعزام تیم‌های عملیاتی و تجهیزات تخصصی امدادرسانی را به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان غربی دارد.

انتهای پیام
captcha