احداث سازه جدید بر مزار سردار سلیمانی در صورت تصویب طرح جامع گلزار شهدا
کد خبر: 3881246
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

احداث سازه جدید بر مزار سردار سلیمانی در صورت تصویب طرح جامع گلزار شهدا

استاندار کرمان گفت: تا تصویب طرح جامع گلزار شهدای استان، سازه‌ای که بر مزار سردار سلیمانی است، باقی خواهد ماند و کار جدیدی در این زمینه انجام نخواهد گرفت و کار جدید باید بر اساس طرح جدیدی که به تصویب می‌رسد انجام شود.

مردم برای زیارت قبر حاج‌قاسم در نوروز به کرمان سفر خواهند کردبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار شامگاه دیروز دوشنبه، 5 اسفندماه در سومین نشست ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر استان کرمان گفت: در ایام عید نوروز مردم برای زیارت مزار سردار سلیمانی به کرمان سفر خواهند کرد که باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی افزود: باید زیباسازی اطراف گلزار توسط شهردای تا قبل از تعطیلات نوروز انجام شود و کمپ‌هایی برای اقامت موقت در نظر گرفته شود.

استاندار کرمان تأکید کرد: تا تصویب طرح جامع گلزار شهدای کرمان، سازه‌ای که بر مزار مطهر شهید حاج قاسم است، باقی خواهد ماند و کار جدیدی در این زمینه انجام نخواهد گرفت و کار جدید باید بر اساس طرح جدیدی که به تصویب می‌رسد انجام شود.

فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این نشست گفت: ستاد تسهیلات نوروزی استان شامل 12 کمیته است که در زمینه‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: 23 ستاد تسهیلات و خدمات سفر نوروزی در شهرستان‌های استان به ریاست فرمانداران تشکیل شده است و تلاش داریم با انسجام و نظمی که ایجاد می‌کنیم، خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان بیان کرد: ۹۵ مدرسه و ۴۲۷ واحد اقامتی در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

فعالی اظهار کرد: باید در محل گلزار شهدا و پردیسان قائم، خدماتی ارائه شود که در ایام اوج سفر، مردم بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha