مؤسسات آموزش قرآن برای تعطیلی طبق ابلاغیه آموزش و پرورش عمل می‌کنند
کد خبر: 3881274
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

مؤسسات آموزش قرآن برای تعطیلی طبق ابلاغیه آموزش و پرورش عمل می‌کنند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مؤسسات و خانه‌های قرآنی با محوریت آموزشی برای تعطیل شدن موقت براساس مقررات و ابلاغیه آموزش و پرورش عمل می‌کنند.

مؤسسات آموزش قرآن برای تعطیلی طبق ابلاغیه آموزش و پرورش عمل می‌کنندحجت‌الاسلام حسین نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا، در خصوص تعطیلی مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن استان اظهار کرد: در این راستا آن دسته از مؤسسات و خانه‌های قرآن که کار آموزشی به‌ویژه برای کودکان دارند، براساس ابلاغیه آموزش و پرورش تعطیل شده‌اند.

وی افزود: در خصوص مؤسسات قرآنی که کار تبلیغی و پژوهشی دارند هنوز ابلاغیه‌ای از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی در راستای تعطیلی صادر نشده است، ضمن اینکه درخواستی در این راستا از سوی مؤسسات به اداره تبلیغات اعلام نشده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: مجوز هر خانه قرآن و مؤسسه قرآنی که کار آموزش کودک دارد، از سوی اداره‌کل  آموزش و پرورش صادر می‌شود؛ لذا در این خصوص نیز براساس آنچه از سوی آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی این مراکز ابلاغ شود، بر طبق آن عمل خواهد شد.

نمازی گفت: در صورت صدور ابلاغیه از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان نیز آن دسته از مؤسساتی که کار تبلیغی و پژوهشی دارند، تعطیل خواهند شد اما این مؤسسات در واقع در محیطی عاری از تجمع هستند و کار آنان تخصصی است؛ لذا نیازی به تعطیلی آن‌ها دیده نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha