توزیع ماسک رایگان در کردستان
کد خبر: 3881342
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

توزیع ماسک رایگان در کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از توزیع ماسک رایگان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا از سوی واحدهای تولیدی استان کردستان خبر داد.

محمد دره‌وزمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، به برپایی نمایشگاه بهاره در ایام فرارسیدن عید نوروز اشاره و اظهار کرد: در راستای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاه بهاره در استان برپا نخواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه بهاره به منظور افزایش قدرت خرید مردم و اقشار کم درآمد جامعه هر ساله همزمان با سراسر کشور برپا می‌شود که برنامه‌ریزی ما برای سال جاری برپایی 160 غرفه محصولات کشاورزی بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از ذخیره‌سازی یک هزار و ۱۲۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب در انبارهای استان خبر داد و بیان کرد: ۹۰ غرفه در سطح استان وجود دارد که با کمک شهرداری و اتحادیه میوه‌فروشان میوه شب عید توزیع خواهد شد.

وی به فروش فوق‌العاده در ایام روزهای آخرسال اشاره و بیان کرد: ۵۶۰ واحد صنفی برای فروش فوق‌العاده در استان کردستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

دره‌وزمی به قرارداد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با واحدهای تولیدی ماسک اشاره و بیان کرد: براساس این قرارداد واحدهای تولیدی سطح استان کردستان ماسک‌های تولیدی خود را رایگان بین مردم توزیع خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اعلام کرد: تاکنون شرکت تولیدکننده ماسک شهرستان سقز ۲۰ هزار ماسک تولیدی خود را به‌صورت رایگان بین مردم قرار داده است.

وی در پایان با اشاره به افزایش قیمت سیر و لیموترش یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا محصولات بهداشتی افزایش چشم‌گیری داشته است.

انتهای پیام
captcha