قطع راه ارتباطی ۲۵۰ روستای الیگودرز
کد خبر: 3881515
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

قطع راه ارتباطی ۲۵۰ روستای الیگودرز

فرماندار الیگودرز از قطع راه‌های دسترسی ۲۵۰ روستا و طغیان رودخانه در الیگودرز خبر داد و گفت: جاده دسترسی الیگودرز ـ شول‌آباد و خرم‌آباد ـ شول‌آباد به‌علت ریزش کوه و طغیان رودخانه مسدود شده ‌است.

قطع راه ارتباطی ۲۵۰ روستای الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، حمید کشکولی، فرماندار الیگودرز امروز، هفتم اسفندماه در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد: در حال حاضر تمام راه‌های ارتباطی بخش ذلقی و ززوماهرو بسته شده است.

وی با اشاره به آغاز بارش برف در منطقه، گفت: جاده دسترسی الیگودرز ـ شول‌آباد و خرم‌آباد ـ شول‌آباد به‌علت ریزش کوه و طغیان رودخانه مسدود شده ‌است.

فرماندار الیگودرز با اشاره به این‌که راه دسترسی به ۲۵۰ روستا قطع است، تصریح کرد: از نظر آب، برق و گاز مشکل قطعی نداریم، فقط راه‌های دسترسی روستاها قطع شده و رودخانه طغیان کرده ‌است.

وی با بیان این‌که به ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری بیشتری نیاز داریم، افزود: در این وضعیت راه‌های روستاها با مرکز بخش نیز قطع است.

خسارت جانی نداشتیم

غلامرضا آقامیرزایی، مدیر ستاد بحران لرستان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اقدامات تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و امدادی و اطلاع‌رسانی صدا و سیما و رسانه‌ها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: اکنون که بارش‌ها به حداقل رسیده کار ارزیابی و برآورد خسارت‌ها شروع می‌شود، در اکثر شهرها، جاده‌ها و زیرساخت‌های جاده‌ای آب، برق و گاز خسارت‌هایی داشتیم، دستگاه‌های اجرایی فرمانداران و بخش‌داران همراهی و کمک کنند که بتوانیم خسارت‌ها را جمع‌بندی و هرچه سریع‌تر به سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کنیم.

آقامیرزایی افزود: براساس اخطاریه‌های هواشناسی در ساعات آینده مورد حادی نخواهیم داشت، همچنین کمک‌رسانی به روستاهایی که مسیر ارتباطی آن‌ها قطع شده در الیگودرز، دورود، خرم‌آباد، سلسله، دلفان و پلدختر ادامه دارد.

مدیر ستاد بحران لرستان با اشاره به این‌که بیشتر خسارت‌های وارده مربوط به زیرساخت‌ها و جاده‌های مواصلاتی و در داخل شهرهاست، گفت:  در شهرهای نورآباد و پلدختر در شب گذشته شدت بارش زیاد بود، مقداری آب وارد شهر نورآباد شد و خسارت‌هایی جزئی به بار آمده که آن‌ها را رصد می‌کنیم و خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه تلفات جانی به ما گزارش نشده‌ است.

انتهای پیام
captcha