مؤسسات قرآنی در کردستان تعطیل نمی‌شود
کد خبر: 3881559
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

مؤسسات قرآنی در کردستان تعطیل نمی‌شود

مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه مؤسسات قرآنی در کردستان تعطیل نمی‌شود گفت: در کنار برگزاری کلاس‌های قرآن آموزش‌های مستمر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

کامل گلباغی، مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مؤسسات قرآنی استان همواره در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی گام‌های مؤثری برداشته است.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های مؤسسات قرآنی در کردستان تعطیل نمی‌شود افزود: در کنار برگزاری کلاس‌های قرآن آموزش‌های مستمر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شاهد افزایش حضور جوانان و نوجوانان بیشتری در سطح مساجد و کلاس‌های قرآن هستیم.

وی با اعلام اینکه همچنین نماز جماعت در مساجد و نماز جمعه نیز در استان کردستان تاکنون تعطیل نشده است، بیان کرد: در این راستا مساجد و مؤسسات قرآنی ضدعفونی شده است.

گلباغی یادآور شد: درصورت دستور وزارت بهداشت برای تعطیلی این مکان‌های عمومی و مساجد ما نیز اقدام به تعطیلی کلاس‌های قرآنی خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha