بازگرداندن آرامش به جامعه وظیفه مسئولان است
کد خبر: 3881658
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

بازگرداندن آرامش به جامعه وظیفه مسئولان است

استاندار کردستان، دانشگاه علوم پزشکی را منبع موثق برای اعلام اخبار در خصوص ویروس کرونا دانست و افزود: بازگرداندن آرامش و رفتار مناسب به جامعه وظیفه مدیران و مسئولان است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، امروز، هفتم اسفندماه در ستاد مدیریت بحران استان کردستان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی خود باید برای زیر مجموعه‌هایشان الگو باشند، اظهار کرد: بازگرداندن آرامش و رفتار مناسب به جامعه وظیفه مدیران است.

وی دانشگاه علوم پزشکی را منبع موثق برای اعلام اخبار در خصوص ویروس کرونا دانست و افزود: همه چیز در کردستان در خصوص اطلاع‌رسانی درباره ویروس کرونا شفاف بوده و لازم است این شفافیت به مردم منتقل شود.

مرادنیا در خصوص تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و الکل و دیگر مواد ضد عفونی‌کننده تأکید و بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی لازم است بر بازار نظارت کافی داشته باشند و با هر نوع احتکار و گرانفروشی این کالاها به شدت برخورد کنند.

فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان  نیز در این ستاد گفت: بر اساس نمونه‌هایی که برای آزمایش به تهران ارسال شده همه نمونه‌ها منفی  است و موردی از ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کردستان وجود ندارد.

وی افزود: موارد مشکوک تحت مراقبت ویژه قرار گرفته و بر طبق نتایج آزمایشات صورت گرفته، تاکنون مورد قطعی کرونای مثبت در استان به ثبت نرسیده است.

رضاعی حفظ آرامش و پرهیز از انتشار اخبار کذب و جعلی در رابط با کروناویروس را ضروری اعلام کرد و یادآور شد: تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص پیشگیری و مقابله احتمالی با این بیماری با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شده و مردم در این زمینه به خادمان خود در دانشگاه اطمینان کامل داشته باشند.

انتهای پیام
captcha