اختصاص کلینیک‌های سرپایی کرونا در بیمارستان‌های تهران
کد خبر: 3881665
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
زالی خبر داد؛

اختصاص کلینیک‌های سرپایی کرونا در بیمارستان‌های تهران

فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در استان تهران از اختصاص کلینیک‌های ویژه سرپایی برای بررسی موارد مشکوک به کرونا در برخی بیمارستان‌های استان تهران خبر داد.

اختصاص کلینیک‌های سرپایی کرونا در بیمارستان‌های تهران/ افزایش بهبود یافتگان در مسیح دانشوریبه گزارش ایکنا؛ علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در استان تهران، امروز، هفتم اسفندماه، در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با تأکید بر استفاده از ظرفیت سایر بخش‌ها برای کمک به مهار کرونا، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های ارتش، سپاه، تأمین اجتماعی، نیرو‌های مسلح و... در کنترل ویروس بسیار مؤثر است.

وی همچنین از اختصاص کلینیک‌های سرپایی برای ویزیت و بررسی موارد مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها خبر داد و اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده قرار است موارد مشکوک، ابتدا به کلینیک‌هایی که در بیمارستان در نظر گرفته شده مراجعه کنند تا اقدامات اولیه برایشان انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: اکنون بیمارستان مسیح دانشوری خط مقدم مقابله با کرونا در تهران است و برای این کار اختصاص داده شده است. ضمن اینکه بیمارستان شهدا و طرفه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان شهدای یافت آباد از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران و بیمارستان سینا نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای این کار اختصاص داده شده است و اگر لازم باشد بیمارستان‌های جدید وارد مدار می‌شوند.

زالی تأکید کرد: خوشبختانه امروز تعداد قابل توجهی از بیماران بستری در بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شدند. به آن‌ها توصیه شد که در منزل بمانند و تحت قرنطینه محدود قرار گیرند.
انتهای پیام
captcha