برگزاری کارگاه «سبک زندگی اسلامی» در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3881675
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

برگزاری کارگاه «سبک زندگی اسلامی» در جهاددانشگاهی کردستان

در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه مفاهیم کاربردی قرآن در عرصه‌های مختلف زندگی کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی» امروز، هفتم اسفندماه در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی حسینی، معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، هفتم اسفندماه در کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی» در جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی موجب به وجود آمدن بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کنونی است چراکه پیروی از قرآن بهترین راه و رسم زندگی کردن است.

وی افزود: در صورت عملکرد صحیح در بخش سبک زندگی ما می‌توانیم بهترین الگوی سبک زندگی برای جهانیان باشیم. چرا که سبک زندگی اسلامی ضمن اینکه به آسایش فکر می‌کند، آرامش روح و روان را نیز در دستور کار دارد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه سبک زندگی فقط قالب زندگی نیست. بلکه قالب و محتوا، روح و جسم زندگی و ظاهر و باطن زندگی انسان را در بر می‌گیرد، بیان کرد: اولین پایه سبک زندگی این است که نگاه توحیدی در تمام امور داشته باشیم و در تمام کارهای روزمره هم باید نگاه توحیدی باشد.

مهدی ورمزیار، یکی از جامعه شناسان استان کردستان نیز در ادامه این نشست به فلسفه ازدواج پرداخت و گفت: رعایت یک اصول و قوانین برای تشکیل زندگی اساس و ضروری است.

انتهای پیام
captcha