همدلی و همگرایی مورد توجه مسئولان فرهنگی مریوان باشد
کد خبر: 3882924
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

همدلی و همگرایی مورد توجه مسئولان فرهنگی مریوان باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ایجاد انگیزه بین مردم به‌ویژه جوانان را امری ضروری خواند و بیان کرد: جوان‌پروری و نخبه‌پروری در مریوان و ایجاد همدلی و همگرایی باید مورد توجه مسئولان فرهنگی شهرستان باشد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، آرتیکاس اقبال، فرماندار شهرستان مریوان، امروز، 13 اسفندماه در مراسم معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان اظهار کرد: انتظارات ما از رئیس جدید این اداره بیشتر خواهد بود و نیاز است تعاملات بیشتری را با ادارات فرهنگی و سایر نهادها داشته باشند.

وی افزود: ارتقای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در شهرستان مریوان نیاز مردم این شهرستان است و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان می‌تواند در این راستا قدم‌های مؤثری بردارد.

اقبال با اشاره به اینکه برای فهم عمومی قرآن باید به صورت ریشه‌ای اقدام کنیم، بیان کرد: برای محقق کردن مطالبات رهبری در این حوزه باید همه بسیج شوند تا نهضت عمومی قرآن به ویژه در عرصه ترجمه و فهم قرآن که پایه‌های انس با قرآن کریم هستند، فراگیر شود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: هدف سازمان تبلیغات اسلامی ارتقای فرهنگ ناب محمدی است و در این راستا سعی داریم تا در سطح استان کردستان نیز برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگ دینی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار ما از رئیس جدید تبلیغات اسلامی مریوان بیشتر از رئیس سابق خواهد بود، افزود: باید با ایجاد تعامل و همفکری با سایر ادارات فرهنگی نیز برای رشد فعالیت‌های فرهنگی در مریوان تلاش کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: شهرستان مریوان دارای ظرفیت‌های فرهنگی است و باید از پتانسیل‌های موجود این شهر برای گسترش فعالیت‌ها بهره برد.

وی ایجاد انگیزه بین مردم بویژه جوانان را امری ضروری خواند و بیان کرد: جوان‌پروری و نخبه‌پروری در این شهرستان و ایجاد همدلی و همگرایی باید مورد توجه مسئولان فرهنگی شهرستان مریوان باشد.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی را با جدیت دنبال خواهد کرد، افزود: سعی خواهیم کرد میراث گذشته که رؤسای قبلی در این شهرستان بکار برده‌اند را دنبال کنم و با همکاری کارکنان این اداره و مسوولان و همکاران اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان درحفظ قلمرو و چارچوب سازمان تبلیغات اسلامی نهایت تلاش خود را با تعاملاتی که با ادارات مریوان برقرار خواهیم کرد، گام برمی‌دارم.

وی ابراز امیدواری کرد: در بحث جذب جوانان و نخبه‌پروری فعالیت‌هایی در شهرستان مریوان انجام خواهیم داد که بتواند به رشد و تقویت جایگاه دینی جوانان این شهرستان بینجامد.

انتهای پیام
captcha