آمار مبتلایان به کرونا در کردستان به ۱۸۹ نفر رسید
کد خبر: 3886348
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

آمار مبتلایان به کرونا در کردستان به ۱۸۹ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان به انجام آزمایش ۵۲۳ نمونه از افراد مشکوک به کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون آمار مبتلایان به کروناویروس در کردستان به ۱۸۹ نفر رسیده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان به انجام آزمایش 523 نمونه افراد مشکوک به کرونا اشاره و اظهار کرد: تاکنون آمار مبتلایان به کروناویروس در کردستان به 189 نفر رسیده و جواب آزمایش 264 نفر نیز منفی بوده است.

وی افزود: براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان تا امروز چهارشنبه 28 اسفندماه، موارد مثبت به تفکیک شهرستان‌ها 73 نفر در سقز، 38 نفر در بانه، 29 نفر در سنندج، 13 نفر در قروه، 8 نفر در کامیاران، 12  نفر در بیجار، هشت نفر دیواندره، پنج نفر در مریوان، دو نفر در دهگلان و یک نفر در سروآباد اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان یادآور شد: همچنین تاکنون در کردستان 20 نفر به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند؛ در شهرستان سقز 11 نفر، قروه سه نفر، سنندج سه نفر، بانه یک نفر، بیجار یک نفر و مریوان یک نفر است. 

انتهای پیام
captcha