کنترل ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است
کد خبر: 3887512
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

کنترل ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کنترل ویروس کرونا با عزم ملی امکانپذیر می‌شود، گفت: مردم استان کردستان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، دیروز، ششم فروردین‌ماه در رزمایش شهدای مدافع سلامت سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: از خدمات‌رسانی کادر درمانی و پزشکی استان، شهرداری‌ها و نیروهای مسلح و همه نهادها به مردم استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در طول عمر انقلاب سپاه منشا کارهای بسیار ارزنده در کشور بوده و همواره در بحران‌ها یاری‌گر مردم است، افزود: امروز که کشور با بیماری کرونا درگیر است سپاه تلاشگرانه و جهادی وارد عرصه شده و علاوه بر اقدامات مؤثر برای پیشگیری و شیوع این بیماری به خانواده‌های کم بضاعت در روستاها نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

مرادنیا با بیان اینکه سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید نامگذاری شده است، تأکید کرد: بعد از کنترل و اتمام بحران کرونا ضروری است همه در کنار هم قرار بگیریم و با کمک به تولید و اشتغال به شعار سال جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه از مردم درخواست کرد با رعایت توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن به قطع زنجیره کرونا کمک کنند و این مشکل را جدی بگیریم و در کنار هم و با خود مراقبتی، بیماری را شکست دهیم.

استاندار کردستان یادآور شد: مردم باید متوجه باشند که عدم رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری برای خانواده‌ها به وجود بیاورد.

انتهای پیام
captcha