«جهش تولید» چرخه تقویت بنیه اقتصادی کشور را تکمیل می‌کند
کد خبر: 3888620
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

«جهش تولید» چرخه تقویت بنیه اقتصادی کشور را تکمیل می‌کند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: رهبر معظم با شعار «جهش تولید» به همه ملت و دولت تفهیم فرمودند که رونق تولیدی که به عنوان تقویت بنیه اقتصادی نظام اسلامی در سال ۹۸ کلید خورد، باید در سال جدید تکمیل شود.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل و بی‌نظیر در یک نگاه حکیمانه و مهندسی دقیق با توجه به صحنه بین‌المللی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان سال گذشته در اقدامی عقل‌گرا و حکیمانه نقشه دفاعی کشور در مقابل حرکات زشت و مذبوحانه دشمنان را ترسیم فرموده است.
وی افزود: مقام مظعم رهبری با نامگذاری شعار سال ۹۸ به‌عنوان رونق تولید هم نقشه دشمنان را پیشخوانی کرد و به مسئولان و مردم گوشزد کردند که نقشه دشمن چیست و گلوگاه‌هایی که احتمال ضربه به نظام وجود دارد کجاست و با تعیین این شعار واضح فرمودند که باید اقتصاد کشور به طور جدی مورد توجه مردم و مسئولان کشور باشد.
حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: تنها راه تقویت بنیه اقتصادی در هر نقطه از جهان امروز رونق تولید است و حضرت آقا بر این اصل تاکید فرموده و شعار سال را تعیین فرمودند به تعبیر معظم‌له کارهایی بسیار خوب و تلاش خوبی انجام شد اما مطلوب حاصل نشد.
وی گفت: در واپسین روزهای سال۹۸ باتوجه به وضعیت جامعه جهانی و شیوع این ویروس منحوس(کرونا) اذهان تمام جهان و همین‌طور مسئولان نظام به سمت این مهمان ناخوانده جلب شد اما دیدیم دشمن همچنان بیدار و دنبال نقشه‌های شیطانی خویش است در این میان در آغازین لحظات سال نو ۹۹ رهبر حکیم انقلاب اسلامی به همه جهانیان ثابت کرد که از همیشه بیدارتر و هوشیارتر در صحنه حضور دارد و از هیچ موضوعی غافل نیست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران اظهار کرد: در میان این تلخی‌های ظاهری و آلودگی ویروسی قطعا جوامع جهانی انتظار داشتن همه ایران و ایرانی تحت تأثیر القائات و تبلیغات و احساسات در همین درگیری ویروسی مانده و از اصل ماجرا و پشت پرده‌ها غافل بماند اما هوش و ذکاوت رهبری عزیز انقلاب نقشه‌های شوم استکبار را درهم درید و با تعیین شعار سال ۹۹ تحت عنوان «جهش تولید» به همه جهان ثابت کرد که همچنان هوشیارتر از گذشته نقشه‌های استکبار رصد می‌شود.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب در انتخاب این شعار به همه داخلی‌ها و خارجی‌ها اعلام کرد شکست ویروس کرونا در مقابل اراده ملت ایران چیزی نیست که بخواهد از اصل ماجرا و نقشه‌های دشمن غافل شود بلکه با تقویت بنیه‌های اقتصادی و معنوی در مقابل کرونا که هیچ، سازندگان کرونا و عوامل و اولاد نامشروع آنان ایستاده و پوزه آنان را به خاک خواهد مالید.
حجت‌الاسلام منتشلو افزود: رهبر معظم با این شعار به همه ملت و دولت تفهیم فرمودند که رونق تولیدی که به عنوان تقویت بنیه اقتصادی نظام اسلامی در  سال 98 کلید خورد، باید در سال 99 که باعنوان «جهش تولید » نامگذاری شده  است، چرخه تقویت بنیه اقتصادی را تکمیل کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران یادآور شد: انتظار می‌رود ملت و دولت و حاکمیت در نظام اسلامی با تأسی از فرامین رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در تقویت بنیه اقتصادی کشور کوشا بوده و با اخلاص، جدیت، مدیریت جهادی و انقلابی باعث ایجاد همدلی و همکاری و همراهی بین آحاد جامعه اسلامی شده است و در تحقق شعار سال ۹۹  که همان جهش تولید است قدم بردارند تا تمام نقشه‌های دشمنان همانند همیشه نقش برآب شوند.
انتهای پیام
captcha