غلبه بر بحران کرونا نیازمند عزم همگانی است
کد خبر: 3889352
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

غلبه بر بحران کرونا نیازمند عزم همگانی است

استاندار کردستان همکاری ادارە کل اوقاف کردستان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: غلبە بر بحران کرونا نیازمند یک عزم همگانی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 17 فروردین ماه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: در شرایط کنونی کە کشور و جهان با بیماری و شیوع کرونا دست بە گریبان شده است نیازمند یک عزم همگانی برای غلبە بر این بحران هستیم.

وی افزود: در این راستا ادارە کل اوقاف کردستان ۱۲ هزار سبد کالایی و مواد بهداشتی را میان خانوارهای کم بضاعت توزیع کردە است کە یک امر پسندیدە، انسانی و قابل تقدیر است.

استاندار کردستان بیان کرد: ارزش بستە‌های کالایی توزیع شدە کە از محل موقوفات تأمین شدە بیش از یک میلیارد تومان بوده که در سطح شهرها و روستاها میان خانوادە‌های کم بضاعت توزیع شد.

وی اعلام کرد: ادارە کل اوقاف و امور خیریه کردستان همچنین اقدام بە راە‌اندازی چهار ایستگاە سلامت ثابت و سیار برای ضدعفونی اماکن متبرکە کردە کە می‌تواند تأثیر مثبتی در کاهش ابتلا بە بیماری کرونا داشتە باشد.

مرادنیا ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری موجود میان دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها و همچنین توجە کامل مردم بە موازین بهداشتی بتوانیم در کمترین زمان کرونا را شکست دادە و اوضاع بە حالت عادی برگردد.

انتهای پیام
captcha