برگزاری مسابقه پیامکی ویژه میلاد امام زمان(عج) در کردستان
کد خبر: 3890130
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

برگزاری مسابقه پیامکی ویژه میلاد امام زمان(عج) در کردستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: مسابقه پیامکی ویژه میلاد مهدی موعود(عج) و شب نیمه شعبان در استان کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه پیامکی ویژه میلاد امام زمان (عج) در کردستان

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: خداوند به انسان فرصت‌هایی می‌دهد تا از آن برای تقرب الهی بهره گیرد که یکی از این فرصت‌ها و مناسبت‌ها ماه مبارک شعبان است.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی باطن ماه شعبان را شناخت جایگاهش در رضوان الهی است، افزود: در این راستا و به منظور تقرب جستن به درگاه الهی باید در ماه مبارک شعبان با عبادت و راز و نیاز مسیر درست و حقیقی را برای خود برگزیده و نهایت استفاده را از فیوضات این ماه ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، ماه شعبان را ماهی برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: در ماه شعبان باید با خودسازی و تزکیه نفس دورن خود را برای ورود به ماه نزول قرآن آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل وجود ویروس کرونا آداب و مناسک این ماه بیشتر به صورت فردی انجام می‌شود، اعلام کرد: در این راستا مسلمانان باید از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را برده و دورن خود را برای تزکیه نفس و دریافت انوار الهی پاک سازند.

حجت‌الاسلام کاوه از برگزاری مسابقه پیامکی ویژه نیمه شعبان خبر داد و اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این اداره سعی دارد با برگزاری مسابقات پیامکی و فضای مجازی زمینه حضور مخاطبان را در فعالیت‌های دینی و فرهنگی فراهم آورد.

وی بیان کرد: مسابقه پیامکی ویژه میلاد امام زمان(عج) در قالب پنج سؤال چهار جوابی طراحی و از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها در اختیار مخاطبان و عموم مردم قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت پیامکی است، ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخ سؤالات خود را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۳۶۳۰۰۰۶۳۱ ارسال کنند و در پایان به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان در این مسابقه پیامکی به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

وی با اعلام اینکه عموم مردم از سراسر استان کردستان می‌توانند در این مسابقه پیامکی شرکت کنند، عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ‌های خود را تا ۲۹ فروردین‌ماه جاری به سامانه پیامکی یاد شده ارسال کنند.

حجت‌الاسلام کاوه یادآور شد: برپایی ایستگاه‌های سلامت در سطح شهرستان سنندج به منظور توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها از دیگر برنامه‌هایی است که به همت این اداره پیگیری و در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha