رسانه‌های رسمی در قضیه کرونا مرجع اصلی مردم بودند
کد خبر: 3890155
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

رسانه‌های رسمی در قضیه کرونا مرجع اصلی مردم بودند

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه رسانه‌های رسمی و داخلی در قضیه کرونا تلاش‌های شبانه‌روزی مؤثری در استان کردستان داشته‌اند، گفت: مرجعیت به رسانه‌های رسمی در قضیه کرونا بازگشت.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، عبیدالله رستمی، سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان، امروز، 20 فروردین‌ماه در جلسه ویژه فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مردم با همدلی و همکاری مثال زدنی همراه و همیار مسئولان بودند، رسانه‌های رسمی استان نیز در این مدت به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند تا مردم را از این بلا نجات دهند، این تلاش‌ها ستودنی است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی وهنری ویژه در خانه(شفا) و فعالیت اطلاع‌رسانی مداوم به مردم و مسئولان کمک کرد تا مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان بهتر اجرا شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص تعطیلی آموزشگاه‌های فرهنگی ـ هنری و نشریات کاغذی بیان کرد: لازم است از نشریات کاغذی و آموزشگاه‌های فرهنگی - هنری که در این ایام برای رعایت توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده‌اند، حمایت مالی و معنوی شود.

وی ضمن قدردانی از همه هنرمندان و فعالان فرهنگی - هنری عنوان کرد: هنرمندان در این ایام با ارسال پیام‌های امیدبخش مردم را به ماندن در خانه و رعایت نکات ایمنی تشویق و ترغیب کردند، انصافا این توصیه‌ها و برنامه‌های فرهنگی ـ هنری تولید شده بسیار مؤثر واقع شد.

رستمی در پایان از ایثار و از خودگذشتگی پرستاران، پزشکان و کادر درمان استان کردستان قدردانی کرد و یادآور شد: در این شرایط بحرانی همه پای کار بودند، صدا و سیمای مرکز کردستان همراه با رسانه‌های برخط رسمی استان با فعالیت‌های رسانه‌ای و خبر رسانی، بسیاری از نقشه‌های شوم دشمن را در خصوص شایعات کرونا نقش برآب کردند.

انتهای پیام
captcha