کاروان‌های «نسیم انتظار» در نقاط مختلف کردستان به حرکت در آمد
کد خبر: 3890428
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

کاروان‌های «نسیم انتظار» در نقاط مختلف کردستان به حرکت در آمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اجرای ویژه برنامه‌های طرح «نسیم انتظار» به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک شعبان در استان کردستان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های طرح «نسیم انتظار» همزمان با سراسر کشور امروز، ۲۱ فروردین‌ماه در استان کردستان در حال اجراست، اظهار کرد: این طرح در استان کردستان در جوار بقاع متبرکه شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در قالب طرح «نسیم انتظار» کاروان‌های شادی در کوی و برزن به حرکت در می‌آید، افزود: این طرح توسط اوقاف و امور خیریه استان کردستان در حال انجام است و در قالب آن همه محلات و خیابان‌های اطراف حرم‌های مطهر امامزادگان تحت پوشش قرار می‌گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با بیان اینکه در مدت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی برخی از کسب و کار‌ها تعطیل شده است و این مسئله سختی‌هایی را برای برخی از خانواده‌ها به دنبال داشته است، بیان کرد: به همین منظور تعداد هزار بسته معیشتی شامل یک کیلو گوشت گرم و یک بسته مرغ تازه تهیه شده است که به عنوان تبرکات مهدوی در طرح «نسیم انتظار» در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود.
وی یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان از آغاز شیوع بیماری کرونا هزار و ۲۰۰ سبد کالا و بسته بهداشتی و هزار بسته گوشت گرم بین افراد متضرر شده و کم برخوردار توزیع کرده است.

انتهای پیام
captcha