اجرای طرح «خانه‌های نورانی» در مریوان
کد خبر: 3892370
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

اجرای طرح «خانه‌های نورانی» در مریوان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان از برگزاری مسابقات قرآنی جزء‌خوانی و آموزش قرآن به خانواده با عنوان طرح «خانه‌های نورانی» در این شهرستان‌ خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن تبریک پیشاپیش شروع ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شرایط سال جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا به گونه‌ای است که امکان برگزاری برنامه‌های قرآنی در مساجد، مؤسسات و خانه‌های قرآنی عملا ممکن نیست بنابراین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان برای جبران این خلأ موجود از فضای مجازی بهره خواهد برد.
وی با اشاره به اجرای طرح خانه‌های نورانی ویژه ایام رمصان افزود: از آحاد مردم شهرستان به ویژه تشکل‌های قرآنی انتظار می‌رود با پیوستن به طرح «خانه‌های نورانی» در ماه مبارک رمضان از فعالیت‌های معنوی و قرآنی این ایام بهره ببرند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان با اشاره به اینکه نتایج فعالیت‌های انجام شده در ایام رمضان در فضای مجازی باید منعکس شود، بیان کرد: برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهرستان مریوان به کمک فضای مجازی رصد و پیگری می‌شود.
وی عنوان کرد: خانواده‌ها نسبت به انتقال آموزه‌های قرآنی به کودکان خود با شرکت در محافل انس با قرآن در خانواده، جزء‌خوانی در خانواده، برنامه‌های آموزش تخصصی به صورت مجازی به کمک سازمان تبلیغات اسلامی و مسابقات قرآنی در فضای مجازی از سوی تبلیغات اسلامی و دیگر برنامه‌های قرآنی با این اداره همکاری لازم را داشته باشند.
حجت‌الاسلام ورهرام با اشاره به اینکه نتایج تمامی اقدامات انجام شده در صفحات رسمی این اداره در فضای مجازی باید منعکس شود، یادآور شد: امیدواریم این طرح در دیگر شهرستان‌های استان تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت جدی پیگیری شود.
انتهای پیام
captcha