جذب ۴۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سال جدید
کد خبر: 3894809
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

جذب ۴۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سال جدید

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به نیاز اعلامی دستگاه‌های اجرایی برای نیروی انسانی پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۰ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدام شوند.

جذب ۴۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در سال جدیدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 8 اردیبهشت ماه، جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به فعالیت ستاد ویژه کاهش مجوزها متشکل از نمایندگان سه قوه اظهار کرد: در این کمیته تعداد قابل توجهی از مجوزها برای سرعت‌بخشی به فعالیت‌های اقتصادی باطل شد.

وی با بیان اینکه متناسب با فعالیت‌های جدید مجوزهای جدید نیز تعریف می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی شده تا مجوزها تکراری و غیرضروری نباشد تا خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نشود.

انصاری روانسازی و تسهیل کسب و کارها را از جمله سیاست‌های جدی سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا اما براساس اقدامات مقابل‌ ای خوبی که انجام گرفته پیش‌بینی می‌شود آزمون استخدامی در تابستان امسال با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی افزود: با توجه به نیاز اعلامی دستگاه‌های اجرایی برای نیروی انسانی پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۰ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدام شوند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان تصریح کرد: بیش از پنج هزار خدمت دولت به مردم احصا شد که از این تعداد بیش از دو هزار خدمت در حوزه اقتصاد و کسب و کار است.

انتهای پیام
captcha