کاشت نهال زیتون در حمایت از فلسطین مظلوم در سنندج
کد خبر: 3900684
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

کاشت نهال زیتون در حمایت از فلسطین مظلوم در سنندج

در حمایت از ملت مظلوم فلسطین 20 نهال زیتون به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، یکم خردادماه در پارک جنگلی شهدای 28 دی آبیدر سنندج کاشته شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم نمادین کاشت 20 نهال زیتون که دیروز، یکم خردادماه در پارک جنگلی 28 دی سنندج برگزار شد، با تأکید بر اینکه حیات دین اسلام با آزادی قدس و فلسطین ارتباط مستقیمی دارد، اظهار کرد: در این راستا هیچ فرد مسلمانی نمی‌تواند نسبت به مسئله فلسطین بی‌تفاوت باشد.
وی با اشاره به اینکه تکلیف کشورهای اسلامی که در کنار جبهه کفر قرار گرفته‌اند، در مورد مسئله فلسطین مشخص است، افزود: مسلمانان باید دغدغه آزادسازی فلسطین و قدس شریف را داشته باشند و نباید در مورد این مسئله هیچگاه خنثی باشند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: مسلمانان با استفاده از روش‌های مختلف دیگر می‌توانند حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کنند.
وی با تأکید بر اینکه تا زمان آزادسازی کامل فلسطین و بازگشت فلسطینیان به سرزمینشان روز قدس برگزار خواهد شد، عنوان کرد: پیام روز قدس این است که رژیم صهیونیستی باید نابود شود و فلسطین به مردم مظلوم فلسطین واگذار شود.
آیت‌الله حسینی شاهرودی با ابراز خرسندی از کاشت نهال زیتون در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد: کاشت نهال زیتون به یاد مقاومت فلسطین در سنندج اقدامی پسندیده و قابل تقدیر خواهد بود و امیدواریم به زودی در این مکان نمادی از مقاومت مردم فلسطین نیز ایجاد ‌شود.
روزقدس؛ یک روز تعطیل ناپذیر
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه این مراسم روز قدس را خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمین دانست و اظهار کرد: روز قدس، روز اعلام انزجار، خشم، نفرت و بیزاری جستن آزادگان جهان از رژیم غاصب صهیونیست است.
وی عنوان کرد: مردم انقلابی و ولایی استان کردستان بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی و رسانه‌های انقلابی حمایت خود را از فلسطین و فلسطینیان اعلام خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به جواب محکم و دندان‌شکن قوای اسلام به جهان غرب در روز قدس یادآورشد: روزقدس، یک روز تعطیل ناپذیر بوده و خواهد بود و برهمین اساس تدابیری برای برگزاری برنامه‌های جایگزین راهپیمایی روز قدس در استان کردستان اندیشیده شده است.

انتهای پیام
captcha