شرکت 140 هزار دانش‌آموز کردستانی در مسابقات «فردا»
کد خبر: 3901294
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

شرکت 140 هزار دانش‌آموز کردستانی در مسابقات «فردا»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از شرکت بیش از 140 هزار نفر از دانش‌آموزان استان کردستان در مرحله آموزشگاهی مسابقات فرهنگی - هنری «فردا» خبر داد.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله استانی سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات فرهنگی - هنری «فردا» به صورت مجازی برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات سی‌و ‌هشتمین دوره مسابقات فرهنگی – هنری«فردا» در سه مقطع تحصیلی برگزار شد، افزود: بیش از 140 هزار نفر از دانش‌آموزان استان کردستان در مرحله آموزشگاهی مسابقات شرکت و آثار برتر مرحله شهرستانی به استان ارسال خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با اعلام اینکه دانش‌آموزان در بیش از ۵۰ عنوان رشته در زمینه هنرهای آوایی، نمایشی، ادبی، رسانه و فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی شرکت دارند، بیان کرد: داوری آثار برتر مرحله شهرستانی از تاریخ 18 تا 21 خردادماه به صورت مجازی توسط داوران مجرب استانی برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: تحویل آثار مرحله استانی سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات فرهنگی - هنری از تاریخ ششم تا هشتم خردادماه به صورت مجازی انجام خواهد شد.
نریمانی عنوان کرد: آثار از طریق فضای مجازی و به وسیله هارد از مناطق مختلف آموزش و پرورش استان کردستان به دبیرخانه جشنواره سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات فرهنگی - هنری واقع در حوزه معاونت پرورشی ارسال می‌شود.
وی با اشاره به زمان داوری آثار ارسالی یادآور شد: آثار برتر مرحله استانی به مسابقات کشوری در تیر ماه 99 طبق جدول زمانبندی ارسالی توسط وزارت آماده و ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha