توزیع نرم افزار «عطر بهشت» در کردستان
کد خبر: 3901312
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

توزیع نرم افزار «عطر بهشت» در کردستان

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان از توزیع نرم‌افزار «عطر بهشت» به منظور تبیین فرهنگ نماز بین ادارات و دستگاه‌های مختلف استان کردستان خبر داد.

اکبر عظیمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نرم افزار اندروید «عطر بهشت» توسط ستاد اقامه نماز استان کردستان تهیه شده و به منظور بهره‌برداری در اختیار دبیران ستاد اقامه نماز استان کردستان قرار گرفته است.
وی افزود: بی‌شک یکی از مهم‌ترین وظایف دینی هر انسانی، شناخت معارف نماز، اقامه آن و دعوت دیگران به نماز است در این راستا مرکز تخصصی نماز در راستای ترویج معارف نماز نرما‌افزار اندرورید «عطر بهشت» را برای استفاده معارف جویان نماز تولید کرده است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان بیان کرد: محتوای این نرم‌افزار سخنرانی‌های کوتاه با موضوع نماز بوده است و بر این اساس صد فایل صوتی از مباحث حجت‌الاسلام علی اکبر وحیدی، از اساتید مرکز تخصصی نماز است.
وی با اعلام اینکه ویژگی منحصر به فرد این نرم‎افزار این است که تمام مباحث مطرح شده در آن مستند به آیات قرآن کریم است، اعلام کرد: نرم افزار اندروید «عطر بهشت» در هفت فصل تدوین شده است.
عظیمی عنوان کرد: در این نرم‌افزار اهمیت نماز، برخورد انسان‌ها با نماز، وظایف ما در برابر نماز، شرایط دعوت‌کننده به نماز، شرایط و آداب نماز، آثار و فواید نماز در دنیا و آخرت، عواقب سستی و ترک نماز از منظر قرآن مورد کنکاش قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: استفاده از این نرم‌افزار صوتی تأثیر بسزایی در اصلاح نگرش انسان به معارف نماز، اهتمام جدی به اقامه نماز کامل و همچنین دعوت دیگران به اقامه این فریضیه بی‌بدیل دارد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت این نرم‌افزار با مراجعه به سایت قنوت و بخش برنامه‌های اندروید مرکز تخصصی نماز به آدرس http://qunoot.net/APP/reads.item.php?showid=2295 مراجعه کنند و نسبت به دانلود نرم‌افزار اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha