امکان حضور گردشگر در مقبره‌الشعرا فراهم می‌شود
کد خبر: 3901398
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

امکان حضور گردشگر در مقبره‌الشعرا فراهم می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بر تکمیل فاز اول سامان‌دهی مجموعه فرهنگی مقبره‌الشعرای تبریز تا 15 تیر ماه تأکید کرد و گفت: با تکمیل این فاز، امکان استفاده گردشگران از این مجموعه فراهم می‌شود.

امکان حضور گردشگر در مجموعه فرهنگی مقبره‌الشعرا فراهم شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز، ششم خردادماه در جلسه هیأت امنای مجموعه فرهنگی مقبره‌الشعرای تبریز، بر تکمیل فاز اول سامان‌دهی مجموعه فرهنگی مقبره‌الشعرای تبریز تا 15 تیر ماه تأکید کرد و گفت: با تکمیل این فاز، امکان استفاده گردشگران از این مجموعه فراهم می‌شود.

وی افزود: در فاز اول از طرح سامان‌دهی این مجموعه، امکان دسترسی گردشگران از ضلع شمالی فراهم می‌شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تا 15 تیر این فاز را عملیاتی کند.

رحمتی ادامه داد: در فاز دوم، کار مسقف‌سازی و محوطه‌سازی مجموعه با همکاری شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد و فاز سوم نیز تکمیل پروژه سامان‌دهی است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر برآورد منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه، گفت: با روند کنونی تزریق اعتبارات، اتمام پروژه سال‌ها زمان می‌برد، بنابراین باید به فکر استفاده از مشارکت شهرداری َو بخش خصوصی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز طبق قانون امکان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فرهنگی را دارد و در مراحل بعدی باید مشارکت بیشتری در این طرح داشته باشد.

انتهای پیام
captcha