پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان «جرفی»
کد خبر: 3901406
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان «جرفی»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج لعیبی جرفی، فرزند شهید گاطع جرفی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان «جرفی»به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه ایثار، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج لعیبی جرفی، فرزند شهید گاطع جرفی و پدر گرامی شهیدان سرافراز حمیده، فاطمه و حسن جرفی و جانبازان والامقام مریم و نعیمه جرفی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر جرفی

سلام علیکم

پدران والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج لعیبی جرفی» فرزند شهید معزز «گاطع جرفی» و پدر شهیدان سرافراز «حمیده، فاطمه و حسن جرفی» و جانبازان والامقام «مریم و نعیمه جرفی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والامقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاء‌اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

سیدمحمدعلی شهیدی

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام
captcha