تحریم نیروی انتظامی نشان از درماندگی آمریکا است
کد خبر: 3901552
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

تحریم نیروی انتظامی نشان از درماندگی آمریکا است

فرمانده انتظامی استان کردستان طی بیانیه اعلام کرد: تحریم نیروی انتظامی نشانگر ناکارآمدی و شکست نقشه‌های سردمداران آمریکا در جنگ ظالمانه اقتصادی و از طرفی ظرفیت و توانمندی ملی ایران برای تبدیل تهدیدها به فرصت‌های بالنده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، فرمانده انتظامی استان کردستان طی بیانیه‌ای اقدام آمریکای جنایتکار در تحریم نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان و مقامات ارشد پلیس، این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«در فهرستی که وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده نام هفت نفر از جمله فرمانده ناجا و شش نفر از مقامات ارشد نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

اقدام رژیم مستکبر و استعمارگر آمریکا در تحریم نیروی انتظامی، فرمانده و تعدادی از مقامات ارشد که همواره در خط مقدم و به عنوان مدافعان حریم امنیت در داخل و مرزها همیشه خوش درخشیده‌اند، از یک سو اتحاد ملی را رقم زده و از سوی دیگر درماندگی رژیم سلطه گر را نمایان ساخته است.

این تحریم مضحک نشانگر پایان تحریم‌های آمریکا، ناکارآمدی و شکست نقشه‌های سردمداران آمریکا در جنگ ظالمانه اقتصادی و از طرفی ظرفیت و توانمندی ملی ایران برای تبدیل تهدیدها به فرصت‌های بالنده است که ایران اسلامی را در راه رسیدن به آرمان‌های بلند خود متحدتر و ثابت قدم کرده است.

آمریکا با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه و عملیات روانی و اقدامی فاقد توجیه عقلانی و منطقی در صدد القا ابرقدرتی خود بر جهان است که این بار نیز توسط ملت سرافراز ایران اسلامی و تلاش مدافعان امنیت با عزمی راسخ شکست خواهد خورد.

این چنین اقدامی توسط دولت منفور آمریکا نشان داده که سیاستمداران آن با کمترین بهره هوشی سیاسی از هیچ منطق و اصولی منطبق بر روابط دیپلماتیک بهره نبرده و نیروی انتظامی با اتکا بر عزت، اقتدار و مصلحت در دفاع از کیان کشور مقتدرانه عمل می‌کند.

فرماندهی انتظامی استان کردستان این اقدام یک جانبه و خارج از قاعده آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید محکوم کرده و در پاسداشت امنیت و ارتقای آن در جامعه بیش از پیش گام بر خواهد داشت».

انتهای پیام
captcha