توزیع هشت هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند سقز
کد خبر: 3901687
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

توزیع هشت هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: هشت هزار بسته معیشتی، بهداشتی و غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان و در طول دوران شیوع کرونا توزیع شدند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از توزیع هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سقز در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد بیش 700 بسته معیشتی، یک هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم، بیش از دو هزار بسته بهداشتی و تهیه و توزیع چهار هزار ماسک بوده است.
وی با بیان اینکه افراد نیازمند واقعی را از طریق کانون‌های فرهنگی - تبلیغی و ائمه جماعت شهرستان سقز شناسایی کردیم، افزود: در طول شیوع کرونا در این شهرستان در چند مرحله بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی، دو هزار بسته بهداشتی و چهار هزار ماسک بین نیازمندان سقزی توزیع شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های معیشتی بین دو تا ۳ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: این بسته ها شامل برنج، روغن رب، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر و دیگر اقلام غذایی است.
وی بیان کرد: یک هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم در قالب پویش تهیه افطاری در چند مرحله بین خانواده‌های نیازمند سقزی در ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شد که این کمک‌ها در آینده همچنان ادامه دارد.
حجت‌الاسلام رازیانی به فعالیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی، هیئات‌ مذهبی و فعالان قرآنی در راستایی تهیه و توزیع کمک‌های انسان دوستانه در سقز اشاره و اعلام کرد: این کانون‌ها در همان اوایل کرونا، محلات سقز را با استفاده از مواد ضدعفونی، گندزدایی کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز تولید و نمایش برنامه پرمحتوای شبکه آنتی ویروس در فضای مجازی سقز را یکی از فعالیت‌های مهم در راستای ایجاد هیجان و شور و نشاط خانواده‌هایی که در خانه ماندند، برشمرد و یادآورشد: این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سقز بیش از ۴۰ آیتم برنامه طنز را تولید و به نمایش در آورد.

انتهای پیام
captcha