رقابت قرآنی بانوان عراقی در «گنج‌های معرفت»
کد خبر: 3901707
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶

رقابت قرآنی بانوان عراقی در «گنج‌های معرفت»

واحد قرآن بخش ارشاد دینی بانوان وابسته به آستان عباسی در عراق، مسابقه قرآنی اینترنتی ویژه بانوان با عنوان «گنج‌های معرفت» را آغاز کرده است.  

رقابت قرآنی بانوان عراقی در «گنج‌های معرفت»به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه جهانی «الکفیل»، فاطمه سید عباس الموسوی، مسئول واحد قرآن آستان عباسی درباره مسابقه اینترنتی گنج‌های معرفت توضیح داد: واحد قرآن آستان عباسی پس از ماه رمضان، این مسابقات را برای بانوان برگزار کرده است.
 
وی افزود: این مسابقه شامل 30 سؤال شامل اعراب گذاری آیات قرآن، علوم قرآنی، تفسیر آیات قرآن و احادیث معصومین (علیهم السلام) درباره برخی آیات قرآن است.
 
این استاد قرآن تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه رشد روحیه قرآنی در بانوان مسلمان است تا بتوانند از آیات قرآن در تربیت نسل جدید و آشنایی آنها با معارف دین اسلام بهره بگیرند و از زمان خود برای افزایش معلوماتی که در دنیا و آخرت برای آنها مفید است، استفاده کنند.
 
وی افزود: زمان شرکت در این مسابقه 4 روز تعیین شده است و شرکت کنندگان نباید کمتر از 18 سال داشته باشند. نام برندگان نیز از طریق شبکه جهانی «الکفیل» اعلام خواهد شد و هدایای نقدی و غیرنقدی به آنان اهدا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha