عصبانیت دشمن، نشان‌ از کارآمدی نیروی انتظامی است
کد خبر: 3902125
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

عصبانیت دشمن، نشان‌ از کارآمدی نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان گفت: عصبانیت دشمنان و تحریم نیروی انتظامی نشان‌دهنده مسیر درستی است که این نیرو در راه امنیت کشور برداشته است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان، علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان، امروز، 11 خرداد ماه در دیدار با رئیس حوزه هنری استان کردستان با قدردانی از توجه و حضور به موقع هنرمندان در رودیدادهای جاری کشور اظهار کرد: رویکرد گذشته پلیس بیشتر رویکردی مبتنی بر جنگ سخت بود اما بعد از انقلاب و با تشکیل نیروی انتظامی ضمن تحکیم بخشیدن به این رویکرد در زمینه جنگ نرم نیز به صورت جدی ورود پیدا کرده که مأموریت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مبتنی بر تقویت بیش از پیش این رویکرد است.

وی با اشاره به هجمه دشمنان به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول دوران انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی به عنوان یک مولود مبتنی بر اراده ملت با هدف مبارزه با ظلم وستم و گسترش جهانی آن با ایستادگی و مقاومت هیمنه پوشالی ایادی استکبار را در هم شکسته است و آنان که در مقابله‌های رودررو و انواع و اقسام توطئه‌ها نتوانسته‌اند ره به جایی ببرند، به ابزار تحریم روی آورده‌اند که قطعاً این نیز همچون دیگر برنامه‌هایشان به شکست ختم خواهد شد.

آزادی بیان کرد: امروز با شیوع ویروس کرونا دشمنان دیدند که جمهوری اسلامی با همبستگی در کنار تلاش‌های جهادگران عرصه سلامت و علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش علیه این ملت، این بیماری جهانی را مدیریت کند و از بسیاری از کشورهای پیشرفته اروپایی از وضعیت مطلوب‌تری نیز برخودار باشد که تحسین همگان را نیز برانگیخته است.

وی برقراری امنیت و آسایش ملت توسط نیروی انتظامی را دلیل این دشمنی‌ها دانست و تأکید کرد: در مسیر درست برقراری امنیت پایدار امروز کشور لحظه‌ای کوتاهی صورت نخواهد گرفت و امروز استوارتر از همیشه در این مسیر گام برمی‌داریم.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان با تمجید از فعالیت‌ها و اقدامات حوزه هنری در بخش‌های مختلف عنوان کرد: از همکاری و همراهی هنرمندان حوزه هنری در مباحث مربوط به کاهش آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، طلاق، سرقت، نزاع و بسترسازی فرهنگی در خصوص قوانین ومقررات انتظامی استقبال می کنیم و آماده عقد تفاهم نامه در این خصوص هستیم.

دبیر ستاد مبارزه با موامخدر استان در خصوص مبحث مواد مخدر نیز گفت: در این زمینه نیز تمام تلاش خود را در اختصاص اعتبار لازم در زمینه تولید آثار هنری در بخش‌های مختلف با مدیریت حوزه هنری در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه انجام خواهیم داد.

وی موازی‌کاری در برنامه‌های فرهنگی وهنری را یک آفت عنوان کردو خواستار تعامل و همگرایی و وحدت رویه در زمینه برنامه‌های فرهنگی وهنری در استان شد.

آزادی اشاره به تغییر رویکردها در نسل جدید گفت: در قدیم به زور بچه‌ها از بازی به خانه بر می گشتند اما امروز با ورود نرم‌افزارهای مختلف از جمله موبایل و فضای مجازی، بحث پویایی و شور نشاط در جامعه کاسته شده است که باید برای آن با زبان هنر برنامه‌ریزی کرد.

وی با استقبال از پیشنهاد رئیس حوزه هنری در زمینه ادبیات پایداری یادآور شد: این دیدار موجب گسترش همکاری‌ها و به تصویر کشیدن هنرمندانه رشادت‌های صورت گرفته فرزندان این آب و خاک در نیروی انتظامی می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار بیانیه جامعه هنرمندان حوزه هنری استان کردستان در محکومیت تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا به سردار علی آزادی تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha