فرهنگ سازمانی ناجا ریشه در ارزش‌های اسلامی دارد
کد خبر: 3902163
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

فرهنگ سازمانی ناجا ریشه در ارزش‌های اسلامی دارد

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فرهنگ سازمانی نیروی انتظامی نشئت گرفته از اعتقادات و ارزش‌های دینی است و همین مسئله سبب عصبانیت دشمنان است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان، امروز، 11 خرداد ماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه آمریکا در تحریم نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز دشمن که از بستر جنگ سخت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ره به جایی نبرده است با هدف تضعیف بنیه‌های فرهنگی ملت متوسل به جنگ نرم شده است و یکی از ابزارهای این جنگ را در تحریم کردن می‌داند.

وی افزود: آمریکا در طول چهار دهه از انقلاب با عناوین و ابزار مختلف درصدد دشمنی با نظام اسلامی بوده است، از حمایت و ورود مستقیم به جنگ نظامی از طریق رژیم بعث عراق تا برنامه‌هایی که هویت ملت را مورد هدف قرارداده است و رهبر انقلاب از آن به ناتوی فرهنگی و شبیخوان فرهنگی نام برده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان پیوست فرهنگی را یکی از مهم‌ترین بخش‌های مهندسی فرهنگی ذکر و عنوان کرد: توجه به این موضوع و قرار دادن آن در تمامی امور جاری اعم از سیاسی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی همسو با سیاست‎های نظام مقدس اسلامی می‌تواند این توطئه برنامه‌ریزی شده دشمن را خنثی کند.

وی رویکرد جدید نیروی انتظامی در توجه به مباحث فرهنگی - هنری را بسیار مثبت ارزیابی و عنوان کرد: برقراری رابطه فرهنگ با امنیت یک رابطه معناداراست و توجه به فرهنگ سبب جلب اعتماد بیشتر مردم به اقدامات ارزنده نیروی انتظامی در برقراری امنیت می‌شود.

مرادی به پتانسیل‌های بالای هنری هنرمندان حوزه هنری اشاره کرد و افزود: با انعقاد یک تفاهم‌نامه فی مابین نیروی انتظامی و حوزه هنری می‌توان در زمینه تولید آثار هنری فاخر که مورد توجه نیروی انتظامی است، فرهنگ‌سازی لازم را در برقراری امنیت بیشتر در استان فراهم کرد.

وی ضمن اهدای بخشی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در زمینه ادبیات پایداری اعلام کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف حوزه هنری به عنوان امید هنر انقلاب ثبت، ضبط و انتشار خاطرات رزمندگان در دوران انقلاب و دفاع مقدس است و در این زمینه ضمن امکان برگزاری شب‌های خاطره مشترک با بهره‌گیری از خاطرات نیروهای انتظامی آمادگی لازم در زمینه ثبت، ضبط و انتشار خاطرات ارزنده فرماندهان و رزمندگان نیروی انتظامی را نیز داریم.

مرادی با اشاره به فرهنگی بودن انقلاب ایران یادآور شد: فرهنگ سازمانی نیروی انتظامی نیز نشأت گرفته از اعتقادات و ارزش‌های دینی ما است و همین مسئله سبب عصبانیت دشمنان شده و موج حمایتی مردم از اقدامات نیروی انتظامی نشان دهنده درست عمل کردن به وظایف محوله و حفظ امنیت و آرامش جامعه است.

انتهای پیام
captcha