اعلام ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کردستان
کد خبر: 3902180
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

اعلام ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کردستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اهم برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و قیام خونین ١٥ خرداد را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خرداد ماه اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت ماندگار است که خدمات و تأثیرگذاری فکری ایشان نه تنها در تاریخ ایران اسلامی که در سرتاسر دنیا به عنوان یک الگو برای مبارزات آزادی خواهانه مطرح است.

با اشاره به عدم برگزاری مراسمات عمومی در نیمه خرداد امسال افزود: با توجه به شرایط خاص کشور و عدم امکان برگزاری مراسم، برنامه‌های مختلفی در سطح استان به عنوان برنامه‌های جایگزین برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به ظرفیت فضای مجازی بیان کرد: اقدامات لازم جهت تولید محتوا و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و هماهنگی‌های لازم جهت پخش ویژه‌برنامه‌ها و فیلم‌های مستند و همچنین برپایی نشست‌های تحلیلی با حضور کارشناسان سیاسی و مذهبی از صدا و سیمای مرکز کردستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های محدود در مناطق سفید اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز برنامه‌ریزی شده است. در کنار تبلیغات مناسب محیطی، دیوار نوشته و نصب المان‌های مختص این ایام در سطح شهرستان‌ها، تولید محتوای مناسب در خبرگزاری‌ها، پورتال‌های اداری، سایت‌ها و تلویزیون‌های شهری صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در پایان یادآور شد: بسته‌های تبلیغی مناسب این ایام شامل بنر و پوستر جهت فضاسازی مناسب توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهیه شده و به زودی در سراسر استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha