برگزاری سی‌و‌پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در کردستان
کد خبر: 3902310
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

برگزاری سی‌و‌پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در کردستان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان گفت: سی‌و‌پنجمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در دو بخش معارفی و رشته حفظ از بخش آوایی در ۲۷ خرداد ماه به صورت مجازی در کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری سی‌و‌پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در کردستانحجت‌الاسلام محرم بیابانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: از اعلام برنامه زمانبندی بخش معارفی و رشته حفظ از بخش آوایی سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد.

وی افزود: سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در دو بخش معارفی و رشته حفظ از بخش آوایی در 27 خردادماه جاری به صورت مجازی برگزارمی‌شود. علاقمندان به شرکت در این جشنواره قرآنی از تاریخ 10 تا 20 خردادماه جاری با مراجعه به نشانی الکترونیکی Quranst.pnu.ac.ir باید نسبت به ثبت‌نام و دریافت نام کاربری خود اقدام کنند. سامانه مذکور فقط در بازده زمانی یادشده فعال است و ایجاد دسترسی در خارج از زمان مذکور غیر ممکن است و مسئولیت عدم ثبت‌نام صرفاً برعهده دانشجو است.

حجت‌الاسلام بیابانی با اشاره به اینکه هر دانشجو فقط در یک رشته می‌تواند شرکت کند، بیان کرد: در این آزمون نمره منفی لحاظ خواهد شد؛ لذا شرکت‌کنندگان در پاسخ دهی به سؤالات دقت لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: در صورتیکه پذیرفته‌شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشند، ارزیابی مجدد از شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha