ایران اسلامی تحت تاثیر تحرکات دشمنان قرار نمی‌گیرد
کد خبر: 3902809
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

ایران اسلامی تحت تاثیر تحرکات دشمنان قرار نمی‌گیرد

امام‌جمعه بجنورد گفت: ایران اسلامی، محاسبات و رفتارهای خود را تحت تأثیر القائات و تحرکات دشمن، منفعلانه و دستپاچه، بروز نخواهد داد و راه مستقیم خود را خواهد رفت.

ایران اسلامی تحت تاثیر تحرکات دشمنان قرار نمی‌گیردحجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، به تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز قدس امسال پرداخت و اظهار کرد: سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در روز قدس از طریق ارتباط تصویری با مردم ایران و جهان، ویژگی‌های مهمی داشت که توجه به آن لازم و بایسته است.

وی افزود: سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس که به علت شرایط کرونایی و فقدان تجمعات و تظاهرات روز قدس در جهان، از ویژگی خاصی برخوردار بود. گویا این بار امام امت اسلام به میدان آمده بود تا یک‌تنه فقدان حضور ده‌ها میلیون مسلمان انقلابی در سراسر جهان جبران کرده و ثقل این رسالت بزرگ را بر عهده بگیرند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: اهمیت این سخنرانی فارغ از محتوای فاخر آن به این بود که تنها اقدام بزرگ و جریان‌ساز در سطح جهانی بود که می‌توانست کمبود محسوس و رنج دهنده عدم اقامه تظاهرات روز قدس را جبران کند.

وی ادامه داد: بدین جهت بدیهی بود تا صدها میلیون چشم و گوش و دل در ساعت ۱۲ آخرین جمعه ماه رمضان ۱۴۴۱، به قاب صداوسیمای جمهوری اسلامی و شبکه‌های مختلف آن دوخته شود. این سخنرانی برای همگان به‌ویژه اهل اندیشه و بیان و صاحبان منبر و تریبون بسیار درس‌آموز و پنددهنده است.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: پیش از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی، بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی با فضاسازی رسانه‌ای پرحجم این انتظار را داشتند که با توجه به شرایط روز جهان و تحرکات آمریکا و صهیونیست‌ها در راه‌اندازی طرح شیطانی معامله قرن و الحاق کرانه غربی و درّه رود اردن؛ سخنرانی ایشان، پرشور، آتشین و هیجانی باشد. بسیاری از جوانان انقلابی در ایران و جهان نیز در فضای مجازی چنین سخنانی را به انتظار نشسته بودند؛ اما همه دیدیم که چنین نشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در یک سخنرانی نیم‌ساعته بسیار آرام و شمرده شمرده و از روی متن، سخن گفتند. مطالب ارائه شده نیز به حسب ظاهر مروری بر نگاه و اندیشه و سخنان ایشان در طول سی سال گذشته بود. ضرباهنگ کلمات و زبان بدن و طنین صدا، همگی آرام و برخوردار از طمأنینه و سکونت قلب و آرامش روح بود.

 

انتهای پیام
captcha