برگزیدگان مسابقات قرآنی در گچساران تجلیل شدند
کد خبر: 3903042
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

برگزیدگان مسابقات قرآنی در گچساران تجلیل شدند

سرپرست تبلیغات اسلامی گچساران گفت: 400 نفر در مسابقه فضای مجازی در ماه رمضان در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن شرکت کرده بودند که به قید قرعه از 30 نفر آن‌ها تجلیل شد.

برگزیدگان مسابقات قرآنی گچساران تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیین تجلیل از فعالان قرآنی و محفل انس با قرآن با حضور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران و برخی مسئولان شهرستانی امروز، 16 خردادماه برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام هادی خادمي، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران گفت: قریب به 400 نفر از فعالان حوزه قرآنی در شهرستان گچساران در این مسابقات شرکت کرده بودند که به قید قرعه از 30 نفر آن ها تجلیل شد.
وی با تشکر از برگزارکنندگان مسابقه در فضای مجازی در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن، بیان کرد: این مسابقات بهانه‌ای برای انس بیشتر با قرآن و هدف نهایی از این برنامه‌ها و عمل به مفاهیم قرآنی است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران راه کاهش بیماری‌های روحی، افسردگی، اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی را عمل به آموزه‌های قرآنی تبیین کرد.
یادآور می‌شود، در این آیین هدایایی از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی و کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم مسجد امام حسین(ع) گچساران به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha