8 کلیپ خاطره‌گویی دفاع مقدس در کهگیلویه‌ و بویراحمد تولید شد
کد خبر: 3904264
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

8 کلیپ خاطره‌گویی دفاع مقدس در کهگیلویه‌ و بویراحمد تولید شد

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت کلیپ خاطره‌گویی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در حوزه هنری این استان تولید و منتشر شد.

8 کلیپ خاطره گویی دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد تولید شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، شهربانو پاک‌نژاد، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 خردادماه اظهار کرد: این اقدام ارزنده به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان انجام شده است.

وی افزود: مهمترین اهداف تولید و انتشار این کلیپ‌ها شامل تبیین نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و معرفی هرچه بیشتر شجاعت‌ها، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های‌آنان به نسل جوان است.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تولید این کلیپ‌ها با روایت‌گری چهار نفر از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان استان در دوران دفاع مقدس به نام‌های فتاح محمدی، سیدمهدی راستین، برزو ویسی‌پور و یعقوب یوسفی بوده است.

پاک‌نژاد ابراز کرد: موضوعات این کلیپ‌های تولیدی شامل موضوع آزاد، ماه رمضان در دوران اسارت و آزادسازی خرمشهر هستند.

وی اضافه کرد: انتشار این کلیپ‌ها در فضای مجازی می‌تواند نقش بسزایی در ترویج روزافزون فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد بین قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان داشته باشد.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این کلیپ‌ها از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به نشانی اینترنتی artyasuj.ir قابل مشاهده است.

پاک‌نژاد یادآور شد: گردآوری و چاپ خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان استان‌ها در دوران دفاع مقدس از مهمترین رسالت‌ها و وظایف دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری این استان است.

انتهای پیام
captcha