اجرای طرح قرآنی حفظ 3 جزء قرآن کریم
کد خبر: 3904705
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

اجرای طرح قرآنی حفظ 3 جزء قرآن کریم

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهادی خرمشهر از اجرای طرح بزرگ قرآنی حفظ 3 جزء قرآن کریم خبر داد.

اجرای طرح بزرگ قرآنی حفظ 3 جزء قرآن کریم (آمــــــاده)

رضا علپیور، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهادی خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از اجرای طرح بزرگ قرآنی حفظ 3 جزء قرآن کریم خبر داد و گفت: این طرح به مدت چهل روز از عید میلاد حضرت معصومه(س) تا سالروز میلاد حضرت هادی(ع) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح قرآنی شامل آموزش حفظ قرآن کریم به همراه آموزش تجوید، صوت ولحن و آموزش مفاهیم و تفسیر است، درباره شرایط ثبت نام گفت: آقایان و بانوان در سنین 12 تا 30 سال می‌‌توانند در این طرح شرکت کنند. شرکت‌کنندگان لازم است بر روخوانی قرآن کریم تسلط داشته باشند.

 مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهادی خرمشهر با اعلام اینکه مهلت ثبت‌نام در این طرح تا 2 تیرماه است، افزود: شروع دوره از 3 تیرماه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) است. ثبت‌نام در این طرح از طریق ارسال عدد 1 به کد دستوری #8000300*6655* امکان‌پذیر است.

به گفته علیپور، اعطای مدرک پس از آزمون پایانی، ثبت نام قبول‌شدگان دوره در آزمون سراسری قرآن و عترت و عضو شدن در موسسه جهت برنامه‌های آینده از مزایای این طرح است. شماره تماس 09167601071 جهت کسب اطلاعات بیشتر برای علاقه‌مندان اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha