نشر ارزش‌های قرآنی شاخص‌ اصلی فعالیت آموزش و پرورش است
کد خبر: 3906014
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

نشر ارزش‌های قرآنی شاخص‌ اصلی فعالیت آموزش و پرورش است

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بیجار گفت: یکی از شاخص‌های اصلی فعالیت آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت، آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی، اسلامی و انقلابی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدمجید احمدی، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بیجار امروز، یکم تیرماه در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مسابقه مجازی انس با قرآن و شمیم رمضان، اظهار کرد: افزایش ارتباط و انس با قرآن کریم بین دانش‌آموزان زمینه‌ساز شرایط مناسب برای ترویج و فرهنگ‌سازی قرآن است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی متأسفانه مورد هجمه‌ها و هدف دشمنان در دهه‌های اخیر قرار گرفته است، افزود: دشمنان درصدد آسیب رساندن به نسل امیدوار جامعه یعنی نوجوانان و جوانان هستند که راه مقابله با این هجمه‌ها انس دانش‌آموزان با قرآن و توسل به ائمه و سیره اهل بیت(ع) بیان کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بیجار تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال در پی شیوع بیماری کرونا مسابقات مذکور به صورت مجازی انجام شده است، اما خوشبختانه استقبال دانش‌آموزان از این مسابقه چشمگیر بوده و باعث مباهات آموزش و پرورش این شهرستان است.

وی اعلام کرد: یکی از شاخص‌های اصلی فعالیت اداره آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت، آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی، اسلامی و انقلابی است.

احمدی با اشاره به اینکه تمسک به قرآن و شناخت احکام الهی باید به عنوان یک اصل در جامعه در نظر گرفته شود، تصریح کرد: حمایت مادی و معنوی از دانش‌آموزان ممتاز و برگزیده استانی و کشوری در این شهرستان، زمینه پیشرفت آن‌ها و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در شهرستان فراهم خواهد شد.

وی با اعلام اینکه دانش‌آموزان بیجاری استعداد‌های فراوانی در رشته‌های مختلف قرآنی دارند كه بايد اين استعداد‌ها دنبال و رفته رفته شكوفا شود، یادآور شد: شما دانش‌آموزان خود را باور كنيد تا بتوانيد به قله‌های ترقی برسيد.

انتهای پیام
captcha