آموزش روش‌های حفظ قرآن و تثبیت محفوظات در اینستاگرام
کد خبر: 3906057
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

آموزش روش‌های حفظ قرآن و تثبیت محفوظات در اینستاگرام

صفحه‌ اینستاگرامی با هدف ارائه بهترین روش‌های حفظ قرآن و تثبیت محفوظات، به همت هشت نفر از حافظان بیت‌الاحزان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا، هشت نفر از حافظان کل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) صفحه‌ای را در اینستاگرام با محوریت ارائه بهترین روش‌ها و راهکارهای حفظ قرآن و تثبیت محفوظات، راه‌اندازی کردند.

بنابر گفته علی علیپور، یکی از حافظان قرآن از مشهد مقدس، «این صفحه در راستای ترویج فرهنگ حفظ قرآن و با همت گروهی متشکل از حافظان از شهرهای خوزستان، مشهد، شیراز و تهران و به منظور جذب حداکثری به امر حفظ قرآن و در دسترس بودن راه‌اندازی شد. همچنین از دیگر اهداف این صفحه بهره‌مندی بیشتر از فضای مجازی و انتقال تجربیات است، لذا فعالیت این صفحه از حدود دو هفته پیش آغاز شد».

این صفحه با عنوان «حفظ قرآن کریم/ آکادمی تخصصی حفظ قرآن» و به نشانی https://www.instagram.com/rasekhoon_ir فعالیت می‌کند که تا‌کنون بیش از 35 پست با موضوعاتی چون چرا قرآن را حفظ کنیم؟، چطور حافظ قرآن شویم؟، اراده و انگیزه در حفظ قرآن، انتخاب استاد حفظ، انتخاب مصحف مناسب، انتخاب ترتیل مناسب، بهترین ساعت برای حفظ قرآن، چیستی حفظ ترتیبی و موضوعی، روش حفظ معنامحور، چگونه کودکم حافظ قرآن شود؟ و ... را در اینستاگرام بارگذاری کرده است.

انتهای پیام
captcha