خطای دشمن را کوبنده پاسخ خواهیم داد
کد خبر: 3906713
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

خطای دشمن را کوبنده پاسخ خواهیم داد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه هرگز به دشمن اجازه تعرض و چشم طمع به خاک کشور را که حاصل خون هزاران شهید است نمی‌دهیم، تأکید کرد: دشمن باید بداند که جواب هرگونه خطا را کوبنده پاسخ خواهیم داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط سپاه بیت‌المقدس کردستان، سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، امروز، چهارم تیرماه در حاشیه رزمایش «اقتدار شهدای کُرد مسلمان» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از تمامی نیروهای حاضر در این رزمایش، اظهار کرد: امنیت یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت در کشور ما است و تمامی نیروهای مسلح در تلاشند که امنیت پایدار مردمی را ایجاد کرده تا بتوان در کنار آن به مسائل توسعه و آبادانی پرداخت.

وی با ذکر اینکه در این رزمایش آمادگی رزم، آمادگی تجهیزاتی و نیرویی در نظر گرفته شده است، افزود: نیروهای سپاه، لشکر 22 بیت المقدس و یگان‌های تحت امر قرارگاه استانی شهید شهرامفر حاضر در این رزمایش، از هماهنگی بسیار خوبی برخوردار بودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اعلام کرد: هرگز به دشمن اجازه تعرض و چشم طمع به خاک کشورمان، که حاصل خون گلگون کفن هزاران شهید است، را نمی‌دهیم و دشمن باید بداند که جواب هر گونه خطایی را کوبنده پاسخ خواهیم داد.

وی با اعلام اینکه همزمان با برگزاری این رزمایش، همکاران ما مشغول به کمک‌رسانی، عمران و آبادانی در روستاهای منطقه عمومی چهل چشمه هستند، عنوان کرد: مهم‌ترین هدف سپاه از ورود به این حوزه ایجاد بستر برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم است.

سردار حسینی با اشاره به اقدامات ارزشمند سپاه در بخش عمران و سازندگی در مناطق محروم بیان کرد: اقداماتی که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در کردستان در دست انجام دارد، عامل توسعه بیشتر روستاها خواهد شد. در سایه امنیت ایجاد شده در استان کردستان باید تمامی مسئولان و مدیران به فکر خدمت‌رسانی به مردم باشند تا همه با هم بتوانیم محرومیت را در منطقه به خصوص در روستاها ریشه کن کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: با توجه به ظرفیت مناسب سپاه وارد حوزه‌های مختلف مردم یاری و محرومیت‌زدایی شده است و به خوبی در حال فعالیت در این بخش است.

وی به دستاوردهای خدمات بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌ زدایی اشاره و عنوان کرد: با خدمات بسیج سازندگی مردم به نظام و انقلاب بیشتر امیدوار شده‌اند و از آنجایی که حوزه کار مربوط به بخش‌ها و روستاهای محروم است به امر تولید و ایجاد اشتغال کمک می‌شود.

سردار حسینی با بیان اینکه سپاه‌های استانی شامل سپاه مریوان، سقز و دیواندره نیز در رزمایش حضور داشتند، یادآور شد: عبور از ارتفاعات و فتح قله‌های مرتفع و سر به فلک کشیده با امکانات و تجهیزات بسیار سنگین در یک مدت زمان کوتاه، نشان از آمادگی روحی و انگیزه‌ اعتقادی نیروهاست که برای امنیت کشورشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha