برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی در کردستان اعلام شد
کد خبر: 3907133
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی در کردستان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اعلام برنامه‌های هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در استان گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح مراکز آموزشی و ادارات از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی طی این هفته است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‎وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به جنایات متعدد آمریکا در حق ملت بزرگ ایران اسلامی اظهار کرد: ترور نافرجام حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، حمله شیمیایی به سردشت، حادثه هفتم تیر و ... از جمله حوادثی است که همگی با حمایت مستقیم آمریکای جنایتکار در کشور ما صورت گرفته است.

وی افزود: نامگذاری ششم تا دوازدهم تیرماه از سوی مقام معظم رهبری به عنوان هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» به منظور آشنایی نسل جوان با جنایت‌های آمریکا در کشور انجام شده است.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا بیان کرد: در سال جاری با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم مراسم میدانی و عمومی در استان برگزار نمی‌شود و عمده فعالیت‌های این هفته در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع «حقوق بشر آمریکایی»، «جریان‌شناسی نفوذ»، «چرایی مرگ بر آمریکا» و «تبیین ابعاد شخصیتی شهید مظلوم دکتر بهشتی» در سطح مراکز آموزشی و ادارات و برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کردستان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تقویت محتوای فضای مجازی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی پوستر و کاریکاتور «می‌خواهم نفس بکشم» توسط حوزه هنری استان کردستان یکی از برنامه‌های اجرایی در فضای مجازی طی هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» است.

وی اعلام کرد: با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان برنامه‌های مستند، تیزرهای مناسبتی و نشست‌های تحلیلی با حضور کارشناسان خبره استانی برنامه‌ریزی شده و تولید و پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به هم‌افزایی ادارات استان کردستان جهت فضاسازی مناسب محیطی و صدور بیانیه و همچنین برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، مقاله‌نویسی و ... افزود: تمام ظرفیت‌های تبلیغی استان نظیر بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری به این امر اختصاص یافته و سعی می‌شود بیشترین تأثیرگذاری به ویژه برای نسل جوان با تولید و انتشار تیزر و المان‌‌های ضد استکبار صورت گیرد.

وی در پایان یادآور شد: تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران، به ویژه شهدا و جانبازان شیمیایی،گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

انتهای پیام
captcha