خادمان رضوی از مدافعان سلامت کردستان تقدیر کردند
کد خبر: 3908005
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

خادمان رضوی از مدافعان سلامت کردستان تقدیر کردند

کاروان «زیر سایه خورشید» به جهت خدمات خستگی‌‎ناپذیر مدافعان سلامت و ارج نهادن به جایگاه شهدای مدافع سلامت امروز، ۱۱ تیرماه طی مراسمی از مدافعان سلامت استان کردستان تجلیل و قدردانی کردند.

تقدیر خُدام رضوی از مدافعان سلامت کردستانبه گزارش ایکنا از کردستان، کاروان «زیر سایه خورشید» به منظور ارج نهادن به خدمات خستگی‌‎ناپذیر مدافعان سلامت و جایگاه والای شهدای مدافع سلامت امروز، 11 تیرماه طی مراسمی از مدافعان سلامت استان کردستان تجلیل و قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام یاوری‌شعار، سرپرست کاروان «زیر سایه خورشید» در این مراسم با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود را از 13 سال گذشته آغاز کرده‌ است، افزود: هرساله بیرق مطهر امام رضا(ع) برای تبرک به تمام استان‌ها و ۲۷ کشور دنیا برده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ گروه در امر بیرق‌گردانی امام رضا(ع) در خراسان رضوی فعالیت دارند، افزود: این امر موجب همبستگی و اتحاد جهانی امت اسلامی شده و بدنه قدرتمند را برای امت اسلامی به وجود خواهد آورد.

حجت‌الاسلام یاوری‌شعار بیان کرد: استفاده از ظرفیت دهه کرامت برای گسترش فرهنگ رضوی و ترویج سبک زندگی بر مبنای اهل بیت(ع) مهم‌ترین هدف سفر کاروان زیر سایه خورشید به اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام
captcha