رزمایش «شهدای کُرد مسلمان» موجب ارتقای امنیت در کردستان شد
کد خبر: 3908047
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

رزمایش «شهدای کُرد مسلمان» موجب ارتقای امنیت در کردستان شد

نماینده ولی‌فقیه استان کردستان در پیامی از موفقیت‌های به دست آمده سپاه بیت‌المقدس کردستان در رزمایش «شهدای کُرد مسلمان» تقدیر کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پیامی از موفقیت‌های به دست آمده سپاه بیت‌المقدس کردستان در رزمایش «شهدای کُرد مسلمان» تقدیر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده محترم سپاه سرافراز بیت المقدس

سردار پاسدار سیدصادق حسینی

ملت ایران جانفشانی و رشادت‌های نیروی متدین و مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد و مردم کردستان هم خوب به یاد دارند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو اولین نیروهایی بود که در هنگام تجاوز نیروهای مزدور به حریم امنیت مردم در صحنه حاضر شد و با حضور خود آسایش و آرامش را برای مردم استان به ارمغان آورد.

در راه امنیت استان کردستان چه بسیار از مردمان غیور و متدین و پیشمرگان مسلمان کرد همراه و پیش گام مبارزه شدند تا از خاک و ناموس و امنیت دیار خود در مقابل مزدوران استکبار جهانی ایستادگی کنند و اینک که به برکت خون شهدای کرد مسلمان شاهد توسعه اقتصادی و عمرانی و افزایش سطح رفاه مردم در این استان هستیم، برخود لازم می‌دانم از همه زحمات نیروهای خدوم و ولایت‌مدار نیروی زمینی سپاه در انجام رزمایش موفقیت‌آمیز «اقتدار شهدای کُرد مسلمان» که هم موجبات زنده شدن یاد این شهدای مظلوم با نام زیبای رزمایش و هم موجبات به تصویر کشیدن اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی در سخت‌ترین مناطق عملیاتی به وسیله نیروهای بومی استان بود را اعلام دارم.

انجام این رزمایش موجب افزایش امنیت و به تبع آن افزایش توسعه اقتصادی و حرکت در مسیر شعار سال یعنی جهش تولید است،در پایان برای همه مجاهدین دفاع از امنیت خیر دنیا و آخرت را مسالت دارم.

انتهای پیام
captcha