خدام رضوی بقعه امامزاده هاجره خاتون را غبارروبی کردند
کد خبر: 3908292
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

خدام رضوی بقعه امامزاده هاجره خاتون را غبارروبی کردند

خدام رضوی به‌مناسبت گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) و تکریم امامزادگان زیارتگاه هاجره خاتون را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند، مديركل  اوقاف و امورخیریه استان، شامگاه گذشته، 12 تیرماه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی حرم امامزاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) توسط خدام رضوی، گفت: بیرق امام رضا(ع) هر ساله به‌مناسبت دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید به استان کردستان سفر خواهند کرد و مورد استقبال گرم مردم استان کردستان قرار می‌گیرند.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ برنامه مردمی برای کاروان زیر سایه خورشید در نظر گرفته نشده است اما برنامه‌های مختلفی با حضور کاروان رضوی در استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاروند بیان کرد: به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع) کاروان زیر سایه خورشید، بیرق امام رضا(ع) را به دیدار هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) برده و این زیارتگاه با حضور خدام رضوی عطرافشانی و غبارروبی شد.

وی با اشاره به اینکه استان کردستان دارای امامزادگان شاخصی است، گفت: بقعه امامزاده هاجره خاتون و امامزاده پیرمحمد در سنندج از امامزادگان شاخص در استان کردستان هستند که همواره میعادگاه عاشقان عصمت و طهارت بوده است.

مدیرکل اوقاف کردستان با اشاره به اینکه این کاروان به‌مناسبت گرامیداشت روز تکریم بقاع متبرکه به غبارروبی و عطرافشانی امامزاده هاجره خاتون پرداختند، گفت: کاروان زیر سایه خورشید از نهم تیرماه وارد استان کردستان شده و فردا در آخرین روز حضور خود در استان کردستان به شهرستان قروه سفر خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha