بررسی پایه‎گذاری نهضت دانش‌محور از سوی امام صادق(ع) در شماره جدید «آیت ماندگار»
کد خبر: 3908499
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

بررسی پایه‎گذاری نهضت دانش‌محور از سوی امام صادق(ع) در شماره جدید «آیت ماندگار»

نود و هفتمین شماره دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» منتشر شد. در این شماره موضوعاتی از جمله پایه‌گذاری نهضت دانش‌محور توسط امام صادق(ع) بررسی شده است.

به گزارش ایکنا، نگاهی به تحولات ایالات متحده در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری با عنوان «ترامپ باعث فروپاشی آمریکا می‌شود؟» عنوان پرونده اصلی این شماره است.

از دیگر عناوین این شماره شامل «نباید همیشه در قدرت باشیم!»، «به‌خاطر حس وطن‌دوستی روی به تدریس تای چی چوان آوردم»، «روشنفکرِ مسلمان؛ نگاهی به زندگی علی شریعتی»، «توصیه‌های توران میرهادی؛ به بهانه نود و یکمین سالروز مامان توران» و «داستانی از نورالدین لطفی؛ همین چند لحظه آخر» هستند.

بررسی دانش‌محوری امام صادق(ع) در شماره جدید «آیت ماندگار»

«پایه‌گذار نهضت دانش‌محور؛ به بهانه شهادت امام جعفر صادق(ع)»، «پناهگاهی برای روزهای تنهایی؛ با ما حرف بزن!»، «چرا گل آقا و توفیق بی‌جانشین مانده‌اند؟؛ نگاهی به جایگاه مجلات طنز در ایران»، «یارِ دو امام؛  نگاهی به زندگی مصطفی چمران» و «بدرود پدرسالار؛ گذری در زندگی و آثار محمدعلی کشاورز» دیگر عناوین این شماره هستند.

«شریعتی؛ سامانی به نابسامانی‌ها» نیز عنوان سرمقاله این شماره به قلم میرزاعلی آیت‌اللهی است.

«زلزله و بحران آتش‌سوزی در کشور» عنوان یادداشت این شماره به قلم فریبرز ناطقی‌الهی است.

یادآور می‌شود دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دوهفته‌نامه به سایت آیت ماندگار مراجعه کنيد.

انتهای پیام
captcha